Friday 15 March 2013

SPM result is coming out in 5 days :O

ASSALAMUALAIKUM ,

hari yang dinanti-nanti akan tiba tak lama lagi . cehh , skema . hahaha . yes , 5 days . only ALLAH knows how does it feels right now . those feelings that you cant express it with words . sighhhhhhh . apa yang tinggal sekarang hanya doa dan tawakal je . insyAllah kalau DIA dah takdirkan yang baik untuk kita , maka baiklah . kalau tidak , mungkin ada hikmah disebalik keputusan yang tak berapa baik itu .  

perkara yang excited sikit tu sebab nak jmpa batch-mate . winduu-winduuaaannn dah ni . haha .

otak ni dah macam hang sekejap tak tahu taip apa . emm . sekarang ni mesti dah ada yang start TIDUR tak lena , MANDI tak basah , MAKAN tak selera . kalau tak ada pun , aku seorang je kot . i have no interest in foods these few days , weird huh ? food + me = cannot be separate . till death apart us . hahahaha . 

dengar - dengar ada juga yang datang tanpa parents . kalau boleh nak juga pergi seorang , sebab tak berapa confident dengan keputusan kali ni walaupun semua ni terletak di tangan ALLAH . aku bukan apa , nanti takut ibu kecewa dengan keputusan aku :( 

holiday has come to its end . almost . i didnt spent it wisely thou , should have go to earn some money . bangun - makan - internet - tv - tido . holiday life cycle . ala sesetengah kawan aku tu dua kali lima je . contohnya , ALHAN yang sangat "jiwang" di laman muka buku , NABE , SHIRMA , DK , AINA tu semua kalau tak muncul di FB , mesti TWITTER . hahaha . sighhh . pathetic me . cepat betul masa berlalu , bebudak PLKN pun dah habis latihan . oya and WELCOME HOME guys :))) siri kedua hujung bulan ni start kan ? good luck . tapi rasanya tak ada budak SBP kot siri kedua . ada ke ? 

and since i already have my driving license , selalu juga bawa sana sini . i have no fear on road anymore , but there is still a little tiny problem . aku tak tahu macam mana nak masuk parking ._______. last few weeks , went to yu sang beli barang sikit . lepas tu masa balik aku dah gelabah macam mna nak masuk parking , dengan confidentnya aku pusing stereng . ending dia tayar belakang tersangkut kat tiang sebab aku awal pusing . sighhhh . and i cried for a few minutes . shheeeeddeyyyhhhhh . hahahahaha . k geli .

last words . semoga semua warga 0812 satu malaysia dapat keputusan yang cemerlang terutamanya smeshian and kkhigh-ians . insyaALLAH . dan keputusan terbaik berbanding yang lepas :)) go go batch 95 :)

lots of love ,
tikayap :)

No comments:

Post a Comment