Tuesday 20 December 2011

physics bebeh (:

assalamualaikum (((: this few days i have been studying , doing revision on science subjects *actually addmaths and physic je* and because im attending tuitions , so kena la dok hadap buku tu kejap2 . tuition dengan mr funny jeff . hoho *mati ak kalau kantoi sebut nama dia mcm tu* bt he is fun mann . lagi2 kalau bergandingan dgn cikgu azmi . tak tension belajar (: hari ne addmaths , we did on indices . macam biase tgh buat latihan macam pandai . sehhh . sekali balik rumah . *dush* aku tak tahu mcm mna nak guna . ahaha . takpe2 . masih dalam percubaan . btw , physics makes me feels like *ohh . sebenarnya taklaa susah . cuma aku je yang bengong tak belajar betul2 :D goona work hard on it .
dah nak buka sekolah dah woiii . aku akan bergelar senior , kakak form 5 . woow ! kakak (: kalau dkt kkhigh . tak berapa sangat , sbb dgn senior pun panggil nama mcm kawan . tp bila dekat smesh , ak belajar untuk pgl drg dgn pggilan yang lebih comel (:

haritu , we passed by kkhigh school :') haih . seriously , waktu tu ak ckp dgn drg . i want my old life back . being in that school is the bestest thing ever . bukannya kat smesh tak best . tapi jiwa aku kat sana . aku lbh matang bila ak dkt kkhigh :/ im a  totally different person when im in smesh , seriously . haih . tapi menyesal adalah something yang tersangat la tak bagus . so , no regrets (: bt still . argggghhh



next week , orang tua aku akan balik dr india (: finally . blh laaa shopping . hoho XD

thats all fr this entry . salaam .

p/s: dear 2011 pmr candidates , semoga dapat keputusan cemerlang . straight A mcm aku yee (: * minta puji * hahahahahhaa

peace and out .

2 comments:

  1. x bolah blah dngan picture kat atas.. haha,, lucu.. boleh hilangkan stress..

    ReplyDelete
  2. *boleh


    (akak dah follow, jum lah singgah sini)

    ReplyDelete