Saturday 8 December 2012

another small part left the family :'(

assalamualaikum ,

semalam , ak dapat call dr gong gong ( which means grandfather in chinese) yg pakcik ak dh meninggal . yes , another one left my gong gong and po po . selepas ayah aku , dalam masa 7 bulan , dorang kehilangan seorang lagi anak lelaki . Yap Vui Hen . daripada jumlah anak 6 , sekarang tggal 4 . kitorang dapat call around 11.30 p.m . then , we rushed to his house . dia tinggalkan 3 anak perempuan , yang tua pun baru darjah 4 . hmm . td ak baru je pg ziarah mayat . akan dibakar pada hari selasa . perasaan aku ? tiada kematian yang lebih menyedihkan selain daripada kematian baba aku . jadi aku tak rasa apa2 . cuma kesian kat cousin2 kecil aku . ibu , ak and adik2 dah melalui musibah kami , sekarang mereka pula yg dapat musibah yang sma . be strong aunty :')

lots of love ,
tikayap .

No comments:

Post a Comment