Saturday 8 December 2012

SOVEREIGN STORIES #1

ASSALAMUALAIKUM pepollss :)

dua tiga kucing berlari ,
mana nak sama si kucing belang ,
AZUEREEN NATASHA MAHADI nama diberi ,
tidak lengkap hari tanpa ...... ( aku ndatw mo sambung apa ) XD

here's a short story about her :)
hari pertama ak masuk sekolah , dia dengan beberapa org kali yg aku tak ingat muka *biasalah first day* bawa aku dan parents pergi asrama . ibu ak sempat lg beramah mesra tanya nama . haha . bila azuereen perkenalkan diri , ibu siap bermanis mulut lagi cakap *eh ? dekat la tu hah nama kita . nama makcik hazreen* dan aku pun agak malu -.- haha . nak tegur bersembang dengan dorang pun malu . aku memang ada SYNDROME MALU pada hari first tu (07.02.2010)

first thought ? hmm . cina ka ne ah ? ka dusun ? ka sino ? dah la muka putih , tapi dia takde sir name kat belakang . biarlaa . nanti boleh siasat . haha . and disebabkan dia kelas lain , so agak susah dan dingin ketika form 4 . nak bercakap segan , malu . lgpun apa yg nk dicakap ? takde topik langsung . then aku start boleh bersembang sejak aku rapat dengan alhan , bibib . sebab minah sorang pengunjung SETIA dorm alhan syuhada . jadi bila aku pergi sna , mesti ada muka dia , nak tak nak kna la bercakap . nanti situasi akan jadi tersangat-lah awkward . hoho .

THIS year :) makin erat silaturahim . alhamdulillah . kitorang pergi KESUMA sma2 :D lagipun loker dia ni banyak makanan . memang jadi loker sasaran aku selain loker MIZAN ADILLIA . hahaha :D selalu la juga kitorang sembang2 , ketawa2 . fyi , minah ni memang berseni , takde benda yang dia tak boleh lukis . memang TABIK SPRINGG laa kat ko azuereen ;) pastu2 , kalau bersembang , volume pun boleh tahan mcm aku . dua kali lima . kurkur :3 dah dekat hujung tahun ni , lagilaa happening , dia selalu datang dorm aku kacau syakina ( si GETE ) haha . jadi apa lagi ber-combo lah suasana kat dorm tu :D

shirma.me.azuereen.alhan
her :)


kepada cik AZUEREEN , its really nice knowing you . such a talented person ;) walaupun 2 tahun kenal , rapat sekejap ja , tapi alhamdulillah kita dipertemukan walaupun dalam masa yg singkat . thanks for being part of my memories in SMESH .  stay awesome and aku sayang kau lillahitaala ;)

lots of love ,
tikayap :)

1 comment: