Tuesday 16 April 2013

GRADUATION DAY and THE GIRLS NIGHT

assalamualaikum :)

alhamdulillah on last saturday dah selesai acara penghujung untuk sepanjang sesi sekolah menengah iaitu  HARI GRADUASI . well , i bet some schools had done theirs last year but its different for my school . i am so excited for the graduation event sebab dapat jumpa kawanssss yang dok jauh2 . and plus , we the girls had our plans ahead after the graduation event . weeeeeee ;3 sebelum aku cerita aktiviti selepas grad , meh tengok gambar duluuuuu ,

 US .
 NADHRAH
 meet my tablemate . SHIRMA
 QILOT the mokmok
 them

and i guess this is the second time i wore shawls in public , yes , yang lain tu selalu kat asrama je . lagipun disebabkan kenapa pakai topi yang akan menyebabkan tudung aku penyek . jadi aku sanggup pakai shawls . hahahaha . pelik ahhh aku ni . and that is the half-moon shawl . its easy to wear it , girls who adore shawls should try , and jangan lupa pakai inner-neck . iklan jap .
\
and the ceremony beginsss .
 the teachers 




speech mana yang tak bosan kan ? so , kitorang semua berwhatsapp , ber-tweet-ing padahal duduk bukan jauh mana pun . hahahhaa . sebelum naik stage tu , sempat lagi topi tu jatuh padahal punya la berkelakuan baik masa aku tengah duduk . tsk . menggelabah giler , hahahaha . nasib baik ada cik shirma yang baik hati di depan saya . tu hah yang tudung purple .




YAYYY . DAH SELESAIII .


inside those laughter we show hiding lots of sadness behind . sebab this is the end of it , takut ada yang tak terjumpa . susah sebenarnya nak maintain semua ni walaupun orang cakap senang . yess , mungkin akan jumpa lepas ni , tapi semua dah tak sama macam dulu . sedihh kot . 


BYE SMESH FOR EVER . 
BAHAHA . mcm happy je . and lepas dah habis segala benda tu kitorang pun bergerak ke ONE BORNEO . wuuuuu . as they said , BACHELORETTES ? ntah macam mna nak eja . kitorang sewa apartment untuk dua malam , tapi ada juga yang stay satu malam je , termasuk saya yang kejam ni . 

kitorang swimming2 sampai petang :) ahhhhhh and we met abang handsome dekat tepi pool #getenakmampus . hahahhahaa . but his face really looks familiar to me . hemmphh . and then my dinner was spent with andi and hazwan and aina . and untunglah sbb kena belanjaaa . YEHEEE . niat nak teman aina je . hahahahaha . and lepas tu , we watched THE HOST on 11.45 evening ;)  evening LA SANGAT . then ada la kejadian yang tak diingini berlaku , kena kacau2 dengan warga asing yang tak bertauliah . but i wasnt there when it happened . sibuk berkaroks dengan aina . hahahahaa . 


kat entrance ONE-B pukul 2.45 pagi . 

the next day , terjun kolam lagi sebelum balik . memang macam aku tak nak keluar je dari kolam tu . best gilerrrr sebab beshwwwaaaarrr . 

i had so much fun with them . happy yang tak terkata :') harap2 ada lagi peluang untuk buat macam tu , lepas ni ada yang dah jauh belajar . tsk , sedih dahh aku nak taip . may our bond stay still strong and wont breaks . love you girls :')

lots of love ,
tikayap .

2 comments:

  1. wuuu ..terharuuu kott baca blog yapp ni ~XD

    ReplyDelete
  2. sehhhh . wawa terharu baca blog aku . maseh2 :)))

    ReplyDelete