Friday 31 May 2013

STOP

ASSALAMUALAIKUM . yeay its june :) another half of 2013 . time flies so fast man . 5 bulan yang lepas berlalu macam tu je . LIMA BULAN okayy . cuti tanpa mengisi dengan perkara2 yang bermanfaat . eh ade jugak kot . but mostly , tersia-sia macam tu je . and minda ni pun kena refresh dengan segera sebab dah terbiar tak digunakan dengan aktif .

harini gua dah nak balik KML . sobs . dengan shirma and wawa . entah kenapa tetiba datang semangat nak balik awal sehari alasannya tak nak rushing . hahaha . tapi betul jugak , nanti semua serbu nak balik hari ahad sesak pulak kan ?

saje je nak update sikit sebelum balik . entah bila lagi aku nak melapangkan diri update blog . cewaaahhh . padahal bukannya ada orang ikut perkembangan blog ni pun . hahaha . entah la , ni salah satu cara untuk aku meng-express-kan kisah2 hidup aku dari sekecil zarah hingga sebesar aku :)

ni nak cerita sikit pasal reaksi saudara mara aku psl aku masuk matrikulasi ni . at first , diorang tak ada la hairan sangat aku dapat matriks . tapi bila diorang tanya kat mana and aku cakap labuan . diorang mcm tcengang jap . " LABUAN ? jauhnya ? mcam mna pegi sna ? " and so on . jauh ke ? bagi aku dekat   gilaaaa . ye la walaupun kena rentas laut . oversea :) and aku cerita la kena naik feri la , speed boat la . and  it really sounds so adventure to them . hahaha .

k . and aku nak ucapkan tahniah dekat kawan2 aku yang dpat scholarship JPA and course under MARA  . walaupun aku tak berdiri sama dengan korang , aku tumpang gembira and so proud of you guys . dapat semua tu dah menjadi impian most of students and you guys are one of them . alhamdulillah :)

sampai di sini sahajoo post hambo kali ni . LUSA dah start kuliahhh . may ALLAH ease everything . insyaALLAH :)

lots of love ,
tikayap :)

No comments:

Post a Comment