Friday 28 June 2013

MEMORIES IN THE MAKING :)

assalamualaikum :)

my life has been great so far yeayyyy alhamdulillah . walaupun dah start assignments bertimbun-timbun , i have great friends around me . so yeayyy :D dalam post ni , aku nak kongsi gambar2 je sebenarnya . i have no any specific topic to share about . jadi aku hanya elaborate cerita through gambar je la ye :)

ni sebahagian daripada classmates aku :) ada 20 org semua . tak sempat nak snap semua . ni pun ak curi2 snap . weeeee :3 the interesting part study kat KML ni , i get to know lots of sarawak-ians . kelas aku half kot budak sarawak . dah tu yang kawan cina aku dua orang kat bawah ni dahla genius giler . rajin dia level yang aku tak boleh nak kejar pun walau aku lari *nampak tak berapa rajin* untung tau dapat satu group drg . hahahaha . naya je aku klu drg tahu aku cakap mcm ni .
 from left : pei er , angeline
 from left : august , angela , werro , wina . 
from left : tengkorak A , azroy , tengkorak B , christie XD
hah . kat atas tu seeemuaaaa budak sarawak kecuali werro and tengorak A.B  and ada lagi yg takde dlm gambar . will update later . waktu snap gambar tengkorak tu mr Bad takde , kalau tak confirm kena ketuk . ingat murah ke encik dan puan tengkorak tu .hahahaha .

alhamdulillah juga , pensyarah2 yang aku dapat semester ni , semua best2 woo . each of them ada cara tersendiri untuk tolong kitorang :) thats why life been great so far . walaupun takde air la , penat la , panas la , makanan mahal la . lekluuuu . baru awal sem . hahaha

and this is the best part , our previous experiment was about observing cells through microscope . ehh , ni bukan jakun ke sakai ke ape . im showing how beautiful these little creatures are . ni dah lepas letak immersion oil , lepas tu semua dok teruja sebab cantik sangat , pastu semua nak snap , pastu bb aku tak canggih , pastu aku decide untuk ambik from iphone orang and share kat siniiiii .

*TADAAAAAAA* let me present you paramesium sp.



cantik kan kan kan ?

and aku sertakan kat sini gambar2 sayang2 aku :)


 bought some new picks in UK dengan iyls :) 
nani.ojo'.chye

tomorrow as in 29th june . ada pilihanraya kolej . esok boleh la pegi mengundi , tapi calon yang aku kenal sorang dua je kot . tapi kena pangkah 10 . bak kata christie " JPP tahun ni mesti handsome2 dan cantik2 , jadi kita pangkah saja mana yang handsome dan cantik " *insarawak'stone* hahahaa . kalau before mengundi aku tak dapat kenal pasti mana satu yang aku perlu undi . ikut je la ayat christ tu :p

setakat ini sahaja untuk kali ni , will update dari semasa ke semasa . maaf di atas ke-rojak-an bahasa :)

lot of love ,
tikayap

wassalam :)

1 comment:

  1. blogwalking with love :) have a nice day ahead!! :) x

    ReplyDelete